Een nieuwe digitale omgeving
UX - UI - Website creatie

De uitdaging: De oude 1700 pagina-tellende website met de in der loop der jaren opgebouwde kennisbank klapte uit zijn voegen. De achterhaalde technische structuur en het gedateerde design zorgde voor een trage, suboptimale gebruikservaring. Niet alleen voor de bezoekers en klanten maar ook voor het interne Marketingteam.
Hoe gaan we dit onbenut potentieel ombouwen tot een strakke digitale ervaring die als krachtige tool ingezet kan worden voor de branding, marketing en sales?
De oplossing: In de afgelopen maanden hebben we middels een grondig UX-traject de volledige architectuur van de website opnieuw opgebouwd.
Na een uitgebreide research & strategiefase zijn er wireframes gecreëerd die de basis van het technische ontwerp gevormd hebben. Door gebruikerstesten en revisierondes hebben we de onderliggende structuur geoptimaliseerd en gevalideerd.
Een merkstrategie workshop heeft het fundament gelegd voor het design. Hieruit zijn er 4 merkconcepten gecreëerd wat we uiteindelijk hebben gedistilleerd tot één nieuwe branding. Al deze elementen zijn samengebracht tot het definitieve webdesign.